yup ni twitter hakoo nak follow ke taknak follow sukehati hang :b.

Rainbow

YEA SEKOLAH NAK BUKAAA !! jom pergi nak ? :p



hye . assalamualaikum :) . ape khabar ? . sihat ?? . hehehe lama tak kita tak update blog kannn ? :D . kita rindu awak semua . awak semua rindu kita tak ? hehe baldi please . so shazana update blog pun . sebab SEKOLAH DAH NAK BUKA !!! im dead ... but but barang barang sekolah semua dah beli ;p . cuma alat alat tulis jeWwww . HAHA rempits kejap :p. korang semua dh beli ke barang barang sekola ?sape yang tak beli lagi tu . pergila beliiii -.- btw lupa nk cakap ... tahniah kepada Pelajar pelajar PMR whoaaaa yang dapat 8A or 9A tahniah . bangga shazana dapat kakak angkat and abang angkat yang cemerlang :) *tipu* 
HAHAHAHA shazana boring la tatau nk cakap apa --' . eh aku dh lari topik laaaaaa :D Acu tengok gambar dekat atas tuuu . ALAA gambar perempuan yang comel tuuu . MACAM SAYA :P  muahahaha k gurau :) aku teringin sangat nk jadi macam perempuan tuu . tapi takboleh . aku asyik mengadap lappy je . mak aku pun dh beleber . result aku teruk *Takadelaterukmana* cuma sejarah je aku kurang happy ceh happy tuu :p . sebenarnya aku cuba taknak main FB & TWITTER tu . tapi takboleh jugak . tangan aku ni asyik gatal je nk pegang lappy tuu -.- erm sorry lari topik HAHA . kau peduli apa aku lari topik . kau tak peduli langsung !!!!! erk emo pulak minah ni -..- hehe okah tujekot nk cita . bosan dh ni . aku dah lepas geram dekat sini pun kiraoklatu -.-  tapi aku tk kutuk orang ok ? aku baik nuff said . HAHAHA minah poyo macam nila :p HAHA kbye . assalamualaikum   .

No comments:

Post a Comment