yup ni twitter hakoo nak follow ke taknak follow sukehati hang :b.

Rainbow

you know what ? i'm ....

*tomeokaytypotuhaha k*
*hiassalamualaimum*
assalamualaikum , apa khabar . sihat ? lama tak bukak blog disebabkan "finalexam" but now kite dah freedom hurayyy rayyyy *jerit* . tapii pelajar "sepeyem " tak best lagi paham tak maksud shaz ? *SPM * laaa booooo kena exam booo hahahaha k enough aku gurau jela goodluck tau kakak kakak & abang-abang ku semua *poyo* hahah btw aku nak cerita yang harini ehemm hemm hemmm*bunyidrum* harini birthday shaz , happy , ekcited , ahhhh semua ada laaa tahun ni boleh la sambut tapi tahun depan taktau laa ehmmmm sebab PMR wuwuwu aku namo exam boleh tk ? arhhhhh stress gilaa ok stop now sambung cerita birthday aku tadi , aku nak ucap thankyou sangat sangat kepada yang wish aku tuuuu i'm 14 now huuuu dah besar dah *takkankecikkot* , hahah & thankyou kepada sesiapa yang ingat birthday aku *facebook* haha , ok lepastu aku nk ucap thanks to sarah sofea you annene you forever gemuk *takdekenamengena* , you . you i nak cakap ek tetiba i you , haha aku nak capat thanks gile gile pasal wish aku pagi tadi terharu gila okayyy seriously , walaupun kite pernah gaduh , tapi tu dulu now ? BUDDY yawww hahaha ingatkan nak screen capture gambar tuuu hmmm nevermind laa tak larat dah penat hahaha aku buat kerja apa pun aku taktau Y......Y ok now pat wish happy birthday to me pattt .... nobody .... wuwuwu *backgroundlaguombakrindu* wuwuwu ok dah takdak idea , kalau ada pape just tweet me or facebook dengan kite hahaha ok gtg bye assalamulaikum . weh aku baru perasan followers aku dari haritu lagi 174 wuuuuuu hahaha k diam bye kowang assalamulaikum :)
                                 
                                              

No comments:

Post a Comment