yup ni twitter hakoo nak follow ke taknak follow sukehati hang :b.

Rainbow

FINAL EXAM OHH =.=

salam readers , hee harini saya nak update blog pasal Final Exam , awak awak semua dengarjela #skema ke ? err , hahah saje buat macam tu , hee takperkan heheh muahh , apa yang saya merepek ni ahh , okayy first shazana nak pasal FINAL EXAM ! nampak tak ? kalau tak nampak ? bulatkan mata anda :D , okayy  tangan aku langsung tak sentuh buke asyik mengadap facebook je , macamna nak berjaya cewahh :) , jangan ikut perangai saya ni paham ? , sape ikut , shazana cepuk hahah , please jangan ikut eh ? okayy , final exam saya nak study betul betul , lepastu sukehatila nak buat ape :) , *jealous dengan pelajar PMR*  benornye , takpe nanti kitorang balas balik HAHAHAH , SEJARAHH OH SEJARAHH PLEASE BE NICE TO  ME  :)) , haaa nak lulus nak sangat lulus sejarah ehh study shazana studyy  , hee BAIKLAHH , jadi saya nak beritahu korang , dalam masa beberapa hari ni blog tidak akan diupdate sebab final exam harap maklum *saya nur shazana izzati bt rusli ingin memohon maaf jika ada buat korang semua berasa hati ok? sayang awakk :) , doa doakansaye eh ? hee bye buddy , jumpa lagi byeee blog :)

No comments:

Post a Comment