yup ni twitter hakoo nak follow ke taknak follow sukehati hang :b.

Rainbow

Exam ==''

salam readers hewhew , apa khabar ? sihat tak ? macamana exam ok ko ok ko ?     *senang je * er , orang tanye lain , jawap lain :3 hahahha sorry awak semua saya memang macam ni hehe suka cakap sorang , btw nampak tak tajuk dekat atas tu haaaa ni pasal exam , err nak dikatakan ni saya sebenarnya serabut dengan jadual baru exam ehhhhh , yang *PMR* tuuu takperr kfine jealous heheheh ok sambung topik , and nk dikatakan jugak soalan periksa ehhh , saya tiru orang hahahaha ok pe saya jujur kan kan kan ? hahaha ok sumpah soalan memang sangat susah , mujur bukan sejarah kalau sejarah memang aku F you know F ? kalau tahu shhhh ;D kalau tk tahu buat buat tahu eh ? bereh ? , anyway korang ada baca tak shazana ada tulis dekat blog yang shazana akan update blog after exam ? betul tk ? yeahhh betul hihi tapi shazana buke blog ni sebab nk update miahahaha sumpah gile babun nak update blogg ehh hihi , cantik tk blog I ? huduh kan ? hahaha sape kate cantik bongok kau shazana , hihi so , esok aku exam sejarah OMG OMG ! hahah , tk study lagi nii #oklatu errrrr btw esok birthday saye heee , alaa nk tell je , sesiapa yang kenal dengan shazana , wish laa ke zana eh ? mintak mintakla x kena baling tepung esokk hee , oklahh :)))) ,ermm wish you were here capital S ;( hahah merepek kan ? btw tahniah dekat negeri sembilan , sebab menang piala *terengganu mee loveyou* oklahh sedih ni HOHOHO byee

No comments:

Post a Comment