yup ni twitter hakoo nak follow ke taknak follow sukehati hang :b.

Rainbow

Me Love You :)

                                *iloveyouuuuuuuuuuuuuuuuuuu * thanks ok ? :)
hyeee atototo haha saloh salam readers how are you ? sihat tk hihi sorry lame tak update #biardahupdatepun HOHO KIRE OKLATU , and kite tukar topik k ? awak semua nampak gambar di atas tu ? nampak ? heheh 2 orang perempuan tu adelah kawan baik :D , diorang cool gile wehhhh , best sangat sangat kawan dengan mu ehhh sebab mu omeyyy :D hahaha gurau je , aku kawan dengan diorang sebab ikhlas , bukan segi comel ke , hudoh ke , kaye ke ? kite memilih kawan untuk berkawan kan ? bukan musuh so hati hati la memilih kawan =) ok soooo nak tahu ape name dia ? nk nk ? okayy yang tepi saye tu name dia sarah sofea / pieya , and belakang pieya ohhh nama dia tieya :D HAHAHAHA DIORANG NI KEMBOR KE NO NO NO AKU KEMBAR PIEYA ;p harap maklum laaa aku sayang mu duaorang mu jangan tinggal aku neh tieya ? and sofea aku tahu kite pernah gaduh besar kan ? tidakdapatdilupakan kenangan itu haha ,er tapi kan  , aku jugok yang kena  pujuknyee --' benci mu pieya haha   but dia ade  la jugak pujuk aku *kadang kadang*  aww aww sayang mu gemuk HAHAHA :P AKU HARAP KITE JADI KAWAN OK ? iloveyou:) oklah takdok benda nk update dohh   for tieya / sofea ME LOVEYOUU SOMUCH OKAYYY byeeeeee :D

No comments:

Post a Comment