yup ni twitter hakoo nak follow ke taknak follow sukehati hang :b.

Rainbow

I .... I ..... I ... I takdak idea -.-

*jangantengokmatakunantikorangtergoda HAHAHAHA*  
hai assalamualaikum . hehehe korang jangan tengok gmbar aku dekat atas . nanti korang mesti termuntah ..... aku dh sedia baldi untuk korang . korang nk tk ? lulz -__- haha bengongnyanya aku . tahupunhaha  . ok tukar topic nk ? wuwuwu aku tktahu nk buat topic apa sebenarnya . tapi ... aku tetap nk buat jugak .... aku reka jaaa tk guna dialog ke apake ? original ok ? HAHAHAHA ok ... . so korang camna ? sihat tk ? sekolah camna ??? dh habis raya cina ????!!! huhuhu cakap pasal cina niii . aku nk ucap happy chinese new year .... untuk kawan kawan yang aku kenal laaa yang cina cinaa laaaa ? jp ada kaa orang cina dekat sekolah akuuu ???? ........ hahahaha aku tktau la jangan tnya aku . nnti aku hntar tangan dekat kauuu ? nk tk ? free je . k bai nk buat kerja sekolah aku yang sebesar bukit opss  lebihh ok lebih ok   ..... k baii . k tipuuuuuuu -.-  tkpayah percaya dekat   aku ni .  hahaha sorry awak kite bosan ... and tkdak idea . sebab tu tajuk harini takdak idea .....!!! . nk tahu sebab apa aku update ??? . sebab aku tengok semua blog orang . UPDATEEEE . woww rajinya ... tk macam aku niii .... asyik online jeaaa . bukanya nk update blog  punnn . bukan setakat blog je . homework punn omaigod omaigod isad isad ~~~ . budak yang terlebih rajin camni ahhhh pemalas betul k aku mengaku~~ hmm nk ... . bye nk keluar aku ingin lari daripada dunia ni dunia  ini tk adilll tak adilll. jangan teringatkan aku . jangan call aku *tetibeje*..okbai nk lari  <----- eeee omeynya ... sayelatu HAHAHAHA okalahh bye nk keluar tkdak idea dh . selagi aku type selagitula aku merepek --'

 
 arhhhhh penatnya typee woii . penat gila ni ..... kbaiii :D

No comments:

Post a Comment