yup ni twitter hakoo nak follow ke taknak follow sukehati hang :b.

Rainbow

hai hai hai :p

                               *haicantiktakgigisaya*? hahaha k~~
 assalamualaikum and hai hehehe I'm backk wuwu . sudah sekian lama aku tidak mengupdate blog . Kalau aku tk update blog , korang nk tau aku buat apa ? . aku stalk blog aku sendiri nk tengok ada orang ke follow aku ke tk . well blog aku kan famous :b HAHAHAHA tipu je *yangstalktubetul* YANG BLOG FAMOUS TU SALAH :p , okayyy korang sihat ? huhuhu . lama tk tanya khabar , korang mesti sihat enn ? tkper sihattu comel ^^ macam aku .... haha k aku gurau je ahhh aku tengah gurau ni . tk caya pergi tanya mak aku lulz -.- K TUKAR TOPIK harini aku nk cerita pasal exam aku . aku dah dapat kertas , baru 4 kertas omaigod serious ahhh 3 kertas aku lulus tk caya eh eh eh *lompatkatak* ..hehehe ...kertas yng 4 tuuuu hmm .... k jap nk terjun bangunan hahahaha jangan tanya aku lulus ke tk , jujur ahh aku cakap aku tk suka subjek tuuu ~~~ hewhew ok dah , aku nak off dhhhh . Jumpa dalam 1 2 3 minggu ? ke ? hahaha kalau aku ade mood aku update ahhh TC ily hehe ok bye

No comments:

Post a Comment