yup ni twitter hakoo nak follow ke taknak follow sukehati hang :b.

Rainbow

sorry kalau aku terlebih comelz haha.k

hai assalamualaikum hihi , lama tk aku tk update blog wuhuuu ~ hahah wait korang mesti pelik en sebab apa aku asyik guna ayat sama ? hahah *campakleptop* , nk tau sebab apa aku asyik gunaayat sama ? .... sebabbb aku ,... hmm ... camne eh nk cakap ... ok aku beritahu .. hmmm takjadilah ... hmm k aku beritahu.. hmmm hmm ...esokla ..taknak beritahu.. .. hmm .. kk aku cakappp ... hmmm .... korang rasa nk tampar tk muka aku kalau cakap cemtu ?haha nk tau ke ? takkkyah ahh . bukan korang nk tau pun en ? :p hahah so aku buka blog ni sebab aku nk update atutu ^^ do you miss me huh ?  ~~~ *buatapaakurindukaulebihbaikakurinduzaynmalikyanghensemtu * <----- amboi hahahahahaha bukan main  lagi ayat dia tak jeles ah k.. u.u ,akucam poreber alone je cakap sorang lulz haha memang aku cakap sorang pun , bangang betul aku kanhahaha okay tu je nk cakap takdak idea dh ni -.- okay nk cakap apa lagi eh ? cepast pikirr hmm ... cepat k aku dh tk betull seriously lebih baik aku stop ... nanti ada orang bash aku sebab cakap aKU KURANG WARAS HAHAHAHAHA k tk kelakar ok bye assalamualaikum :x

No comments:

Post a Comment