yup ni twitter hakoo nak follow ke taknak follow sukehati hang :b.

Rainbow

cerita pendek ~~~

saya . perempuan . dan saya adaperasaan .


hai , assalamualaikum , semua warga warga blog yang kusayangi , bagaimana dengan anda semua , sihatkah anda , haha buat lawak pulak , anda semua mesti sihat sihat kan ? hehe , yeah alhamdullilah , jadiiiii .... lama tak tk hupdate blog , taktau , nak hupdate apa arhhhh tension *baling komputer* seriouslah akutaktau nak hupdate apaaaa wuwuwu pat bagi idea , kita sedih ni , sebab kita jelly tengok blog didi whoaa haha , dia tu kelakar tak percaya pi tengok blog dia  *mukacomel* . ..aku hupdatepun sebab bosan , lama sangat tak hupdate, sebab apa , ? SEBAB ok taknak ulang hang paham sendiri leee -..-  , ok dengan lafaz bismillah , saya rasmikan blog ini akan ditutup jplagi sebab nk keluar dh lol , hahah tahhape hape la aku ni k  , terima kasih sudi membaca ... ~~ *hulurcoklat* hambik kau makan ... ok ok assalamualaikum , jumpa lagi hehe :d
 jangan lupa baca blog didi , dia ohcem n.n

No comments:

Post a Comment