yup ni twitter hakoo nak follow ke taknak follow sukehati hang :b.

Rainbow

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN

Assalamualaikum , ada orang tak ? hehe sudah lama haku tidak mengupdate blog huuuu lindu ite tak lindu tak ? mwehehehe btw aku harap korang happy lah baca entry terbaru aku ni cewah terbaru konon *puih* haha , shazana update ni sebab nak ucap ehmm ehmm ehm shazana nak cakap "SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN" maafkan shazana kalau tersilap bahasa , maafkan shazana kalau terkasar bahasa dalam blog maafkan semua kesilapan shazana okay kawan - kawanku ? semoga hangpa semua boleh balik raya , dan beraya dengan keluarga tersayang dalam perjalanan tu berhati - hati la ye ? ok aku dah cakap ni aku tak dapat duit raya ke ? ehmmmmm nk duit raya *mukatakmalu* haha ok aku gurau je , aku ikhlas la ok semoga kita berjumpa lagi tahun depan dah selamat beramal *gayadatofadzilahkamsah*hahah tetiba , okay ite nak log out dahhhh bye , assalamualaikum wuhuuuu ^^ esok last puasa yeahhh haha apa kebenda lah aku ni ok byee .

No comments:

Post a Comment